world's gone CRAZY copyright© - Blog.hr

Naslovna
Kursori
Linkovi korisnih stranica
Linkovi drugih blog-dizajnera
O meni/blogu
Komentiraj :)
Pošalji mi mail.


ČLANCI




* na probnom blogu možete vidjeti izgled novijih predložaka

Kosture mojih predložaka smijete koristiti, samo ostavite komentar ili javite mailom.

tnx2.
* *

O meni

- ''ako je današnje društvo normalno, molim, zovite me luđakom''
-18
-žurim, žurim, žurim (zato prijavite greške na predlošcima ako ih nađete, molim vas )


O blogu te stvaralaštvu

Nakon dužeg vremena blog se ponovo otvorio; ovaj put s drugačijim i unapređenijim predlošcima te člancima koji će blogerima pomoći u izradi vlastitih blogova. Uz to, pojavilo se i novo 'poglavlje', kursori. Razni kursori ponuđeni su na djelu bloga posebno namjenjenom za njih, a objašnjenje o postavljanu nalazi se među člancima; gore desno.
Moji su predlošci rađeni preradama vlastitih starijih kostura te stvaranjem novih. Ako provjeravate 'iksiće' na dnu dizajna, većinom ćete naći same slike na devianart-u. Ponekad se služim i blogskinom, što uvijek i naznačim.
Narudžbe/prijedlozi dobrodošli. :)

Sve upite možete ostaviti u komentarima, a ako je problem veći (ozbiljniji) pošaljite mail.

cheers o/

| krek