world's gone CRAZY copyright© - Blog.hr

Naslovna
Kursori
Linkovi korisnih stranica
Linkovi drugih blog-dizajnera
O meni/blogu
Komentiraj :)
Pošalji mi mail.


ČLANCI




* na probnom blogu možete vidjeti izgled novijih predložaka

Kosture mojih predložaka smijete koristiti, samo ostavite komentar ili javite mailom.

tnx2.
* *

Želim naučiti raditi design!! =) 1.

Za početak, samo želim naglasiti kako raditi dizajn uistinu možete naučiti i to u poprilično kratkom roku, koliko god vam se to komplicirano činilo i koliko vas god stručnjaci 'plaše' svojim kompliciranim kosturima; grafikom & brushevima; izbornicima i sl. Znam po sebi samoj; u početku je usitinu bilo teško i komplicirano, ali kad sam odvojila posebno vrijeme za to, shvatila sam koliko je lagano i zabavno :). Početi možete na najjednostavniji mogući način; preradom kostura za koje imate dozvolu. Među svim, prvo bih izdvojila Blogskins, smijete koristiti i moje kosture,no link do mog bloga mora biti na vašem, ukoliko jeste (Može i u obliku nekakvog gramatičnog znaka na kraju box-a, kao *,x i sl.)
Izdvojila sam i par dizajnera koji nude svoje kosture, pod određenim uvijetima (koje ćete morati pročitati na njihovim stranicama, ako zahtjevaju i javiti im se.)

  • Evil fairy

  • Ariena

  • Beautiful Designes

  • Neitherworld

  • L designes


  • Još jednom napominjem, ako odlučite uzeti kostur nekoga od navedenih blogera morate se prvotno dogovoriti s njima, ja sam samo navela blog dizajnere koji kažu da se njihovi kosturi smiju uzeti, nisam nikome ništa dopustila ^^ . Znači, prvo dogovor s dizajnerom čiji kostur uzimate, a onda nastavljamo :P .

    Dakle, uzeli ste (uz dopuštenje) nekakav kostur; u sljedećih par tjedana možete se igrati s njim koliko želite; na raznim stranicama naći ćete html podršku, koju imate i među mojim člancima (prvi ;D), a preporučila bih vam HTML dog kao izbor No. 1, zatim w3schools, tizag te html code-tutorial.
    Dakako, uz navedene stranice i mnoge druge koje možete naći i preko google-a, postoje mnogi blogeri koje se bave blog pomoći, no, osobno, par njih koje sam posjetila nije me se previše dojmilo; sadržaj koji nude nije niti malo napredniji od stranica posvećenih čisto html kodiranju (dapače), a ironijski stav kojim pišu (kao da se obraćaju priglupoj stoci) nije me impresionirao, tako da sam se automatski odlučila za googlanje ^^. Naravno, iznimke su uvijek tu! (Philo pomoć, Study blog, ...) [Da, znam da ih ima još, ali tu spadaju bahat.i. ili jednostavno nisam čula za njih :)]
    Ok, krenimo na dio s igrom. Primjetit ćete da se unutar koda nalaze tagovi; kod započinje i završava ovim tagovima :
    .
    Prvi bitan dio jest:



    gdje mjenjate (redom) font, položaj teksta na blogu, veličinu fonta, boju fonta, te umjesto navedenog url stavite sliku POZADINE koju vi želite.

    .h1, .h2 i slično su vam oznake za naslove (header); 1 je onaj češći, dok je 2 rjeđe upotrebljivana. U html kodu sve što stoji kraj tih tagova služi njihovom uređivanju.

    A: označava uređenje fonta teksta koji je zapravo link, a A:hover označava taj isti link kad mišem pređete preko njega.

    Veoma velik prostor koda zauzet će dio teksta za uređivanje kalendara (ugl background,text-align i sl.) a prepoznat ćete ga po tome što reci za to počinju s .kalendar.
    No, negdje u kodu mora se nalaziti ovaj kod:


    Mislim da bi vam ostatak html koda mogao biti dosta jasan, ako postoji još nešto slobodno šaljite mail :)

    Dakako, da biste uredili slike po svojoj želji, pomoći će vam slike dizajna kojeg ste uzeli; u kodu ćete naći link do slike koju sam ja postavila, preko linka nabaviti sliku i promijeniti ju po svojoj želji, da biste ju zatim uploadali (tinypic) i stavili link svoje uređene slike.
    Boje (točnije kodove boja) možete mjenjati, pri čemu ih uskladite sa bojom dizajna (ako je podloga bijela, tekst mora biti tamniji i sl.), a sve kodove boja možete nabaviti u photo editoru, super besplatnom programu [klik za download]

    Zatim, postoji kod kojeg nemaju svi preldošci, ali vi ga možete dodati



    Kod služi bojenju scrollbara, strelica (desno) za pomicanje sadržaja stranice.

    Znači, ovim preradama samo započinjete, a osim zabave služi prvenstveno tome da biste se bolje upoznali sa html kodom : s html tagovima i njihovom svrhom, s općenitim izgledom html koda i značenjem pojedinih redaka. Uz ovo, koristite i wikipediu za sve što vas zanima, a nije navedeno. Postoje i razni udžbenici ( već i iz 7. raz oš) koji bi vam mogli pomoći, a ako znate nekoga kome ovo ide, zgrabite ga i zahtjevajte pomoć. :)

    U biti, to je sve za 1. dio, u idućem će se raditi o ozbiljnijem poslu ;D. No, ovako se počinje. Ok, još jednom (don't wanna be guilty ^.^) provjerite situaciju sa stranicama ljudi koje sam navela, a da daju svoje kosture na korištenje i javite im se prije ičega.
    Obavezno pregledajte moje članke, jer mogu biti od velike pomoći, a nisu nejasni, zamorni ili komplicirani.
    Mailom mi javite sve probleme koji vas muče, i, sretno :) .
    Do čitanja.

    krekdizajn@hotmail.com

    [Za 2. dio biti će vam potreban html editor, za uređivanje html koda. Nabavite ga od frenda ili preko neta; evo nekih prijedloga:HTML Kit, ACE html
    Ako uspijete, nabavite od nekoga frontpage, jer je jedan od boljih.]

    Želim naučiti raditi design; 2. dio

    | krek